22 Kasım 2011 Salı

SAKSILARA KUŞLAR KONDU :))

Merhaba,hani kahve keyfimle birlikte fotoğrafladığım kuşlar vardı,kuşları önce ne yapacağıma karar verememiştim.Niyetim yassı ağaç çubuklardan bulmaktı ve boyayıp kullanmaktı fakat uzun aramalardan sonra bambuları bulabildim .Güzelde oldular.Saksılara konmaya hazırlar ,http://www.pasaj.com/dekoratif-kuslar/225496 pasajdaki dükkanımda sahiplerini bekliyorlar:)

19 yorum:

  1. Cıvıl cıvıl çok güzel olmuşlar.insana yaz gelsin dedirtiyorlar.Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Kalpler de kuşlar da müthiş güzel.
    İçimi açtın yine:)
    Sevgilerimle canım.

    YanıtlaSil
  3. harikalar,çok renkliler, ki hayatta renkler çok önemlidir bence. zevkinize hayranım :)

    YanıtlaSil
  4. bu kuşları çok seviyorum

    YanıtlaSil
  5. içim açıldı bakerken cnm cıvıl cıvıl rengarenk çok güzeller elerine sagllık umarım yakın zamanda yeni evine uçarlar:)

    YanıtlaSil
  6. Nuraycım renkler ne kadar hoş gözüm gönlüm açıldı bayıldım bu kuşlara ellerine sağlık:))

    YanıtlaSil
  7. ya bayıldım naptın yine sen böyle ne maharetli ne ince bi kadınsın sen tebrik ediyorum seni yine beni delirttin burda :)))

    YanıtlaSil
  8. Cıvıl cıvıl kuşlar ve kalpler:)Çok güzeller ellerinize sağlık Nuray hanım.Saksılar da renklensin,saksılara kuşlar konsun,satışları bol olsun:)

    YanıtlaSil
  9. Aman ne güzel içinizi açtıysa kuşlarım.))bu güzel yorumlarınız nasılda mutlu etti beni anlatamam Pınarcım ördeğin duruyo valla bi köşeye ayırdım bak:)) Teşekkür ederim Gülden hanımcım,inşallah teşekkürler iyi dlekleriniz için kocaman öptüm hepinizi,sevgiler.))

    YanıtlaSil
  10. ellerine sağlık cıvıl cıvıllar. kanatarından sana bereket dökülsün

    YanıtlaSil
  11. Amin örgüçantam:)) teşekkürler canım...

    YanıtlaSil
  12. tam yerini bulmuşlar sevimli kuşlar bence.kızımda şuan yanımda anne bir sürü kuş var vallaha diye sevinç çığlıkları atıyor sevgiler

    YanıtlaSil
  13. Yerim ben o kızını.))) şeker şey sen buraya yazarken bende kızını gözümde canlandırıyorum sevinç çığlıkları atan halini,,sevgiler canım:))

    YanıtlaSil
  14. Çooook güzel güzel olmuş, :)

    ELlerine sağlık.

    YanıtlaSil
  15. Teşekkür ederim arkadaşım.))

    YanıtlaSil
  16. kuşlar harika olmuş elinize sağlık,sevgiler

    YanıtlaSil
  17. Önce bloğuma hoşgeldiniz mehtap hanım,kuşlarımı beğendiğiniz için teşekkür ederim sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  18. Şekerim, ben bu kuşlara zaten bitmiştim, şimdi yanlarına kalpler de koymuşsın ya, ayyyyy eridim eridim :))Bereketli satışların olsın inşallah...
    Yassı ağaç çubuklar için migrosta Adana şiş çubuklarından al, torbada bi sürü var, 2 liracık:)

    YanıtlaSil
  19. Güzel yorumun için teşekkür ederim Banucam,amin satılmasada olur benim olsunlar:P)) yassı ağaç çubukları geçte olsa migrosta buldum evet:)) aldım :)) tekrar bu güzel yorum için teşekkür ederim sevgiler...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerlidir:)